Aftenjagt en lørdag – overskyet og ca 18 grader.
Ankom til skoven kl 18 og indskrev mig i Eremitagen.

Tog op i sår 1 for at tømme kameraet på ‘Frederiksplads’ og satte mig derefter i tårnet samme såt.

Efter et par timer kom lidt sommerregn som blæste ind på mig, og jeg tog derfor tilbage, uden at der var noget at berette.