Kom for sent op af sengen, men var fremme kun en times tid efter solopgang.
Så allerede noget inden jeg kom på plads. To hare og en ræv på Jordmodervejen.

Satte mig i såt 1, men så ikke noget, og efter et par timer tog jeg tilbage til Eremitagen.

Men først skulle et vildt kamera flyttes og kun 30 meter fra tårnet havde bukken været et par dage i forvejen.