Så blev der tid til bukkejagt igen. Startede med en morgen tur. Tog hjemmefra kl 03.50 en stille og rolig morgen og 8 grader.


Valgte Mark-tårnet, og efter en ½ times tid kom en ræv forbi. Så ellers ikke noget og efter kaffen var drukket – og nabo jægeren afgav et skud – tog jeg tilbage til Eremitagen.

Ventede lidt på Bjarne, som var i såt 4, og fik en lille snak.